АКАДЕМІЧНІ СТУДІЇ. СЕРІЯ «ПЕДАГОГІКА»

Поточний номер

№ 4 (2024)
Опубліковано December 30, 2024
Академічні студії. Серія «Педагогіка»

Академічні студії. Серія «Педагогіка». Луцьк: Комунальний заклад вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради, 2024. № 4. 214 с. 
Засновник: Комунальний заклад вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради
Ухвалено до друку: 23 грудня 2024 р.

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИЩОЇ ТА ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Г. О. БОНДАР
3-8
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ВЕБІНАРУ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ЗВО
https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2024.4.1
PDF
М. В. ЖУК
9-16
УКРАЇНСЬКА ОСВІТА У ВИМІРІ РЕАЛІЗАЦІЇ ОСВІТИ 4.0 (ОГЛЯД РЕСУРСІВ ТА НАПРЯМИ ТРАНЗИТІВ СУЧАСНИХ РІШЕНЬ)
https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2024.4.2
PDF
М. М. ЖУМБЕЙ, Л. М. РУСНАК, Т. С. ЛАГОДИЧ
17-22
ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ У СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2024.4.3
PDF
І. М. ЗАБІЯКА
23-28
ЦИФРОВІЗАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ В ЄВРОПІ: ТРЕНДИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2024.4.4
PDF
Е. О. КОСИНСЬКИЙ, О. Л. ДИШКО, А. М. СІТОВСЬКИЙ
29-35
ПРОГРАМУВАННЯ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ НАЦІОНАЛЬНИХ ОДНОБОРСТВ
https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2024.4.5
PDF
О. П. МИТЧИК
36-41
ВПЛИВ ПЛАВАННЯ НА ФІЗИЧНИЙ СТАН СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2024.4.6
PDF
М. Г. ШЛЕНЬОВА
42-49
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛІСТІВ З БІБЛІОТЕЧНОЇ, ІНФОРМАЦІЙНОЇ ТА АРХІВНОЇ СПРАВИ
https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2024.4.7
PDF (English)

ТЕОРІЯ ОСВІТИ Й НАВЧАННЯ

Д. В. ЗАВГОРОДНІЙ
50-55
СТРУКТУРА ТА ЗМІСТ ІНФОМЕДІЙНОЇ ГРАМОТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2024.4.8
PDF
О. С. КУЗЬМЕНКО, О. Ю. ЗАСЕНКО, Т. І. БЄЛАН, В. М. КУДЛЯК
56-66
ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ ТЕХНОЛОГІЙ STEM-ОСВІТИ В ТРАНСДИСЦИПЛІНАРНЕ ІНФОРМАЦІЙНО-ДИДАКТИЧНЕ СЕРЕДОВИЩЕ
https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2024.4.9
PDF
Н. В. МАЛЬОВАНА, А. М. ЮСЮК
67-75
ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ: МЕТОДИ ТА ПРАКТИКИ ОНЛАЙН-РОБОТИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2024.4.10
PDF
О. В. МІРОШНІЧЕНКО
76-83
НОВІТНІ ПІДХОДИ ТА ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2024.4.11
PDF
Л. А. ПИЛИПЮК, Т. В. МАКСИМЧУК
84-88
МУЛЬТИМЕДІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НА ЗАНЯТТЯХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНСТРУМЕНТ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ У ЗАКЛАДАХ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ
https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2024.4.12
PDF
О. Є. СТРИЖАК, В. В. ЄМЕЦЬ, І. В. ДЕЙНЕКА, Я. В. САВЧЕНКО
89-98
НАУКОВО-ТЕХНОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ СТВОРЕННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ КОГНІТИВНИХ СЕРВІСІВ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ СУБ’ЄКТІВ НАВЧАННЯ: АСПЕКТ STEM-ОСВІТИ
https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2024.4.13
PDF
О. М. ТКАЧЕНКО
99-104
ТЕХНОЛОГІЇ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ПРАКТИЦІ
https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2024.4.14
PDF
О. Р. ФІЛІПЧУК
105-110
МІЖНАРОДНІ ПЕРСПЕКТИВИ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2024.4.15
PDF
Переглянути всі випуски