Анотація
У статті розглядається роль онлайн ресурсів у навчанні англійської мови в контексті реалізації реформи «Нова українська школа» (НУШ). Особлива увага приділяється впливу цифрових технологій на формування наскрізних компетентностей учнів, зокрема комунікативної, інформаційної, соціальної та компетентності саморозвитку. З розвитком інформаційних технологій навчання стало більш доступним та інтерактивним, що відкриває нові можливості для ефективного засвоєння мовних навичок. Онлайн ресурси значно покращують мотивацію учнів до навчання, адже вони пропонують інтерактивні завдання, гейміфікацію та можливість індивідуалізації процесу навчання, що є важливими принципами НУШ. Використання онлайн ресурсів для навчання англійської мови є важливою складовою нової освітньої моделі. Онлайн платформи та додатки, такі як Duolingo, British Council LearnEnglish Kids, Kahoot, Quizlet, створюють можливості для самостійної роботи учнів, розвитку навичок критичного мислення, комунікації та співпраці, а також допомагають сформувати позитивну мотивацію до навчання. Вони є чудовим інструментом для розвитку не лише мовних навичок, а й цифрової компетентності учнів, що є одним із основних завдань НУШ.Онлайн ресурси забезпечують доступ до автентичних матеріалів, що дозволяє учням занурюватися в реальні мовні ситуації та сприяє формуванню не лише мовної, а й культурної компетентності. Завдяки використанню таких платформ як British Council LearnEnglish Kids, учні можуть працювати з різноманітними інтерактивними завданнями, що допомагають не лише покращити рівень знань з англійської мови, а й розвивають логічне мислення, творчість та здатність працювати в команді.Цифрові інструменти, що використовуються у навчанні, також сприяють розвитку самостійної роботи учнів. Платформи, як-от Quizlet, дозволяють створювати флеш-картки, що допомагають учням ефективно запам’ятовувати нові слова та вирази, а також регулярно повторювати вивчений матеріал. Завдяки цьому, учні можуть зосередитися на найбільш проблемних для себе аспектах мови, що сприяє більш глибокому та ефективному засвоєнню матеріалу.Таким чином, онлайн ресурси є важливим інструментом у реалізації принципів Нової української школи, адже вони відкривають нові горизонти для навчання, що відповідають вимогам сучасної освіти і готують учнів до активного та успішного життя в інформаційному суспільстві.
Посилання
Міністерство освіти і науки України. Нова українська школа: концепція. https://mon.gov.ua/static-objects/mon/sites/1/zagalna%20serednya/nova-ukrainska-shkola-compressed.pdf
Інститут модернізації змісту освіти. Концепція Нової Української Школи https://imzo.gov.ua/osvita/nush/
Найдьонова А. В.Використання технологій WEB 2.0. для розробки дидактичних метаріалів / А. В. Найдьонова. – ДНЗ“Дніпропетровський центр професійно-технічної освіти туристичного сервісу, 2017. – 73 с.
British Council LearnEnglish Kids https://learnenglishkids.britishcouncil.org/
Dudeney, G., & Hockly, N. (2018). How to Teach English with Technology. Pearson Education Limited.
Wikipedia https://uk.wikipedia.org/wiki/Kahoot!
Quizlet https://quizlet.com/ua
Free time activities vocabulary. Kahoot: website. URL: https://create.kahoot.it/share/hobbies-free-timeactivities/961e7c04-a519-4555-a38f-dd1599b213e3.