ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ВЕБІНАРУ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ЗВО
PDF

Ключові слова

вебінар, іноземна мова, навчальне середовище, викладання, студент, технологія webinar, foreign language, learning environment, teaching, student, technology

Як цитувати

БОНДАР, Г. О. (2024). ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ВЕБІНАРУ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ЗВО. АКАДЕМІЧНІ СТУДІЇ. СЕРІЯ «ПЕДАГОГІКА», (4), 3-8. https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2024.4.1

Анотація

У статті охарактеризовано особливості використання технології вебінару у процесі навчання іноземним мовам у ЗВО. Розглянуто можливості вебінару в системі змішаного навчання в університеті для підвищення якості організації освітньої діяльності. Описано програмне забезпечення для вебінарів у 2024 році; успішні вебінари для студентів, які вивчають іноземні мови; платформи, мовно-орієнтовані платформи, що пропонують вебінари та курси, адаптовані до професійних мовних навичок. Визначено, що при виборі сервісу для створення вебінарів важливо враховувати такі фактори, як технологічні можливості, зручність для користувача та підтримка клієнтів. Провайдер повинен відповідати освітнім цілям і вимогам навчального закладу. Надано низку рекомендацій щодо роботи на вебінарах, які використовуються у процесі навчання іноземним мовам у ЗВО. При проведенні дослідження щодо особливостей застосування технології вебінару у процесі навчання іноземним мовам у ЗВО обрано наступні методи для забезпечення всебічного та ефективного дослідження: огляд літератури (проведено ретельний огляд існуючої літератури щодо вивчення іноземних мов, вебінарів та онлайн-освіти, щоб зрозуміти сучасні тенденції, методології та найкращі практики); тематичні дослідження (проаналізовано конкретні приклади успішних вебінарів з вивчення іноземних мов). Вивчення теоретичного та практичного матеріалу з проблеми організації та проведення такої інтерактивної форми навчання, як вебінар, дозволило зробити наступні висновки, що безумовно, вебінари неймовірно ефективні для викладання іноземних мов; вебінари пропонують динамічне та інтерактивне навчальне середовище, яке можна адаптувати до конкретних потреб користувача; студенти зможуть значно покращити свої навички володіння іноземною мовою, беручи активну участь у вебінарах і використовуючи ресурси, які вони пропонують.

https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2024.4.1
PDF

Посилання

Бодненко Д. Використання вебінарів та їх роль у навчальному процесі. Інформаційні технології – 2016 : зб. тез ІІІ Укр. конф. молодих науковців, м. Київ, 19 трав. 2016 р. Київ, 2016. С. 13–14.

Морзе Н. В., Кочарян А. Б., Варченко – Троценко Л. О. Вебінари як засіб підвищення кваліфікації викладачів. Інформаційні технології і засоби навчання. 2014. Т. 42, № 4. С. 118–130.

Сантюрова М. В. Технологія проведення вебінару в навчальному процесі за допомогою використання сучасних медійних ресурсів. Збірник наукових праць «Педагогічні науки». 2018. № 82 (2). С. 181–184.

Словінська О. Д. Вебінар як різновід електронної веб-конференції та його місце у мережевому колаборативному навчальному процесі. Інформаційні технології в освіті. 2013. № 17. С. 173–177.

Digital technology and networked spaces in outdoor education: reflections upon presenting at an international webinar / I. Van Kraalingen et al. Journal of Adventure Education and Outdoor Learning. 2022. P. 1–14. URL: https://doi.org/10.1080/14729679.2022.2127112 (date of access: 19.12.2024).

Gegenfurtner A., Zitt A., Ebner C. Evaluating webinar‐based training: a mixed methods study of trainee reactions toward digital web conferencing. International Journal of Training and Development. 2020. Vol. 24, no. 1. P. 5–21. URL: https://doi.org/10.1111/ijtd.12167 (date of access: 19.12.2024).

Inal S., Tunaboylu O., Kazazoglu S. The Rise of Webinars as Professional Development Modality: Investigating the Opinions of Teacher Educators of English. Shanlax International Journal of Education. 2023. Vol. 12, no. 1. P. 1–12. URL: https://doi.org/10.34293/education.v12i1.6870 (date of access: 19.12.2024).

More S. K., Patil Y. M., Kumbhar P. D. Improving Student Performance through Interactive Webinars. Journal of Engineering Education Transformations. 2024. Vol. 37, IS2. P. 339–342. URL: https://doi.org/10.16920/jeet/2024/v37is2/24059 (date of access: 19.12.2024).

Tanucan J. C. M., Uytico B. J. Webinar-Based Capacity Building for Teachers: “Lifeblood in Facing the New Normal of Education”. Pertanika Journal of Social Sciences and Humanities. 2021. Vol. 29, no. 2. URL: https://doi.org/10.47836/pjssh.29.2.16 (date of access: 19.12.2024).