Анотація
У статті розглядається роль мультимедійних технологій у стимулюванні активного навчання серед студентів, які вивчають англійську мову у закладах фахової передвищої освіти. Дослідження охоплює впровадження різних цифрових інструментів та ресурсів, визначає конкретні типи мультимедійних матеріалів, які є найбільш ефективними для стимулювання активного навчання, а також аналізує, як ці технології можуть підвищити мотивацію студентів, їхню участь у навчанні та вдосконалити рівень володіння мовою. Інтеграція цифрових інструментів та ресурсів значно підвищує мотивацію студентів, їхню активність у навчальному процесі та загальні результати навчання. Використання мультимедійних матеріалів сприяє розвитку критичного мислення. Це пов'язано з тим, що студентам доводиться аналізувати інформацію, робити висновки та формулювати власну думку на основі побаченого та почутого матеріалу. Мультимедійні технології надають доступ до багатьох навчальних ресурсів, які можуть бути відсутніми в традиційних підручниках, що дозволяє студентам вивчати мову, використовуючи різноманітні джерела. Мультимедійні матеріали дозволяють економити час на поясненні граматичних правил та лексики, оскільки студенти можуть отримувати цю інформацію в більш інтерактивній формі. Отримані дані дозволяють рекомендувати ширше впровадження мультимедійних технологій у навчальний процес з англійської мови у закладах фахової передвищої освіти. На основі проведеного дослідження можна зробити висновок, що мультимедійні технології є незамінним помічником сучасного викладача англійської мови.
Посилання
Брухаль Я. Б., Білик, О. О. Сутнісні характеристики технологій мобільного навчання іноземної мови як педагогічної інновації. Молодий вчений. Вип. 6, червень 2017, C. 201-204.
Коваль Т. Підготовка викладачів вищої школи: інформаційні технології у педагогічній діяльності: навч.- метод. посіб. Вид-во КНЛУ, 2009.
Коробейнікова, Т. І. 2013. Формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні майбутніх учителів з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Автореф. дис. канд. пед. наук: спец. 13.00.02. Теорія і методика навчання іноземних мов: германські мови. Київ.
Обухова Н. Сучасні інформаційні технології. Відкритий урок. Вип. 2, 2011, C. 22-23.
Подоляка І. М. Використання ділової гри при навчанні іноземної мови студентів вищих навчальних закладів. Методика та специфіка викладання іноземних мов у закладах вищої освіти: тези доп. всеукр. наук.- метод. заочн. конф., м. Харків, 7 грудня 2020 р. Харків: Національна академія національної гвардії України, 2020. С. 38-41.
Пушкар О. І. Мультимедійні видання: навчальний посібник. Вид. ХНЕУ, 2012.
Українська Система Дистанційного Навчання – UDL System [Електронний ресурс] // Ukrainian Dastance Learning System. – Режим доступу: http://www.udl.org.ua.
Lahiri, M., Moseley, J. L. “Is Mobile Learning the future of the 21st Century Education?”, Educational Technology, № 52(4), 2012, pp. 3-13.