МУЛЬТИМЕДІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НА ЗАНЯТТЯХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНСТРУМЕНТ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ У ЗАКЛАДАХ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ
PDF

Ключові слова

мультимедійні технології, навчання англійської мови, фахова передвища освіта, активне навчання, цифрові інструменти, мотивація студентів multimedia technologies, English language teaching, professional pre-higher education, active learning, digital tools, student motivation

Як цитувати

ПИЛИПЮК, Л. А., & МАКСИМЧУК, Т. В. (2024). МУЛЬТИМЕДІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НА ЗАНЯТТЯХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНСТРУМЕНТ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ У ЗАКЛАДАХ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ. АКАДЕМІЧНІ СТУДІЇ. СЕРІЯ «ПЕДАГОГІКА», (4), 84-88. https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2024.4.12

Анотація

У статті розглядається роль мультимедійних технологій у стимулюванні активного навчання серед студентів, які вивчають англійську мову у закладах фахової передвищої освіти. Дослідження охоплює впровадження різних цифрових інструментів та ресурсів, визначає конкретні типи мультимедійних матеріалів, які є найбільш ефективними для стимулювання активного навчання, а також аналізує, як ці технології можуть підвищити мотивацію студентів, їхню участь у навчанні та вдосконалити рівень володіння мовою. Інтеграція цифрових інструментів та ресурсів значно підвищує мотивацію студентів, їхню активність у навчальному процесі та загальні результати навчання. Використання мультимедійних матеріалів сприяє розвитку критичного мислення. Це пов'язано з тим, що студентам доводиться аналізувати інформацію, робити висновки та формулювати власну думку на основі побаченого та почутого матеріалу. Мультимедійні технології надають доступ до багатьох навчальних ресурсів, які можуть бути відсутніми в традиційних підручниках, що дозволяє студентам вивчати мову, використовуючи різноманітні джерела. Мультимедійні матеріали дозволяють економити час на поясненні граматичних правил та лексики, оскільки студенти можуть отримувати цю інформацію в більш інтерактивній формі. Отримані дані дозволяють рекомендувати ширше впровадження мультимедійних технологій у навчальний процес з англійської мови у закладах фахової передвищої освіти. На основі проведеного дослідження можна зробити висновок, що мультимедійні технології є незамінним помічником сучасного викладача англійської мови.

https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2024.4.12
PDF

Посилання

Брухаль Я. Б., Білик, О. О. Сутнісні характеристики технологій мобільного навчання іноземної мови як педагогічної інновації. Молодий вчений. Вип. 6, червень 2017, C. 201-204.

Коваль Т. Підготовка викладачів вищої школи: інформаційні технології у педагогічній діяльності: навч.- метод. посіб. Вид-во КНЛУ, 2009.

Коробейнікова, Т. І. 2013. Формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні майбутніх учителів з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Автореф. дис. канд. пед. наук: спец. 13.00.02. Теорія і методика навчання іноземних мов: германські мови. Київ.

Обухова Н. Сучасні інформаційні технології. Відкритий урок. Вип. 2, 2011, C. 22-23.

Подоляка І. М. Використання ділової гри при навчанні іноземної мови студентів вищих навчальних закладів. Методика та специфіка викладання іноземних мов у закладах вищої освіти: тези доп. всеукр. наук.- метод. заочн. конф., м. Харків, 7 грудня 2020 р. Харків: Національна академія національної гвардії України, 2020. С. 38-41.

Пушкар О. І. Мультимедійні видання: навчальний посібник. Вид. ХНЕУ, 2012.

Українська Система Дистанційного Навчання – UDL System [Електронний ресурс] // Ukrainian Dastance Learning System. – Режим доступу: http://www.udl.org.ua.

Lahiri, M., Moseley, J. L. “Is Mobile Learning the future of the 21st Century Education?”, Educational Technology, № 52(4), 2012, pp. 3-13.