ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ ЯК ЗАСОБУ ВДОСКОНАЛЕННЯ НАЗЕМНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ЛЬОТЧИКІВ ТАКТИЧНОЇ АВІАЦІЇ
PDF

Ключові слова

освітній простір, компетентність, технологічний підхід, проєктування, організація, якість, підготовка, наземне навчання, майбутній льотчик. educational space, competence, technological approach, design, organization, quality, training, ground training, future pilot.

Як цитувати

НЕВЗОРОВ, Р. В. (2022). ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ ЯК ЗАСОБУ ВДОСКОНАЛЕННЯ НАЗЕМНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ЛЬОТЧИКІВ ТАКТИЧНОЇ АВІАЦІЇ. АКАДЕМІЧНІ СТУДІЇ. СЕРІЯ «ПЕДАГОГІКА», (1), 134-142. https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2022.1.19

Анотація

Статтю присвячено вирішенню актуальної педагогічної проблеми щодо впровадження сучасних технологій як засобу вдосконалення наземного навчання майбутніх льотчиків тактичної авіації у закладі вищої військової освіти. Здійснено аналіз наукових джерел та емпіричного матеріалу. Розглянуто проблему недостатньої вивченості теоретичних, методичних та технологічних засад впровадження сучасних освітніх технологій навчання майбутніх льотчиків тактичної авіації у вищих військових навчальних закладах. Обґрунтовано, що метою дослідження є удосконалення системи наземного навчання майбутніх льотчиків тактичної авіації в умовах сучасного освітнього простору на основі компетентісної моделі підготовки військових фахівців засобами цифрових та інноваційних педагогічних технологій. Відзначено, що ознаками у ХХІ столітті є цифровізація, інформатизація та гуманізація освіти, а провідним педагогічним інструментом є сучасні інформаційні технології навчання. Обґрунтовуються актуальність досліджуваної проблеми щодо наземного навчання бойовим польотам майбутніх льотчиків тактичної авіації, її сутність і основні принципи. Підкреслюємо, що наземне навчання бойовим польотам майбутніх льотчиків тактичної авіації потребує оновлення педагогічного змісту та інструментарію в межах нормативного освітнього процесу.

https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2022.1.19
PDF

Посилання

Бургин М. С. Нормативно-структурный анализ педагогических теорий. Советская педагогика. 1989. № 3. С. 59–64.

Глоссарий терминов по технологии образования. Париж, Франция, Юнеско. 1986. С. 239.

Дудак М. Н., Утин Л. Л. Роль информационных систем в военной сфере. 55-я юбилейная конференция аспирантов, магистрантов и студентов учреждения образования «Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники». Минск : БГУИР, 2019. 85 с.

Кобзева Н. А. К вопросу о педагогических технологиях. Молодой ученый. Май, 2011 г. Том II. № 5 (28). С. 143.

Ланда Л. Н. Предмет, метод, алгоритм (анализ понятий) // Вопросы психологии, 1973, № 4.

Монахов В. М. Теория педагогических технологий: методологический аспект. Известия Волгоградского государственного педагогического университета. 2006. № 1. С. 22.

Наволокова Н. П. Енциклопедія педагогічних технологій та інновацій. Харків : Вид. група «Основа», 2009. 176 с.

Невзоров Р. В. Місце та роль тренажерної підготовки у системі освіти військового льотчика. Збірник наукових праць Харківського національного університету Повітряних Сил. 2017. № 4 (53). С. 157–164.

Невзоров Р. Аналіз класифікації авіаційних тренажерів як елементу вдосконалення навчального процесу підготовки курсантів-льотчиків до виконання бойових завдань. Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві. 2016. № 4 (24). С. 36–40. URL: https://sport.vnu.edu.ua/index.php/sport/article/view/365

Носко М. О., Гаркуша С. В., Цигура Г. О. Педагогічні технології: поняття, структура та зміст. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум». 2020. С. 3–11. DOI: 10.5281/zenodo.3905524

Офіційний сайт NCET. URL: http://worldcat.org

Офіційний сайт АЕСТ. URL: https://www.aect.org

Селевко Г. К. Энциклопедия образовательных технологий. Москва : НИИ школьных технологий, 2006. С. 276.

Суртаева Н. Н. Педагогические технологи. Москва : Издательство Юрайт, 2019. С. 15.

Философия социальных и гуманитарных наук. Учебное пособие. Москва. 2006. С. 217.

Шерстнева Н. А. Педагогическая технология: понятие, сущность. Международный журнал прикладных и фундаментальных исследований. 2014. № 10. С. 114.

Юдин В. В. Технологическое проектирование педагогического процесса. Москва : Университетская книга, 2008. С. 14–15.

George F. Wieland and Robert A. ULLrich, Organizations: Behavior, Design, and Change (Homewood, III.: Irwin, 1976), p. 78.

Glossary of Educational Terms: Oxford University Press. URL: https://global.oup.com/education/help/glossary

Klingsted G. L. Developing Instructional Modules for Individualised Instruction. Educational Technology. № 11. 1990. P. 75.

Skinner B. F. The technology of teaching. New York : Appleton-Century-Crofts, 1968.