АКАДЕМІЧНІ СТУДІЇ. СЕРІЯ «ПЕДАГОГІКА»

Поточний номер

№ 3 (2022)
Опубліковано January 10, 2023
Академічні студії. Серія «Педагогіка»

Академічні студії. Серія «Педагогіка». Луцьк: Комунальний заклад вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради, 2022. № 3. 138 с. 
Засновник: Комунальний заклад вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради
Ухвалено до друку: 19 жовтня 2022 р.

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИЩОЇ ТА ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Ж. В. ДАВИДОВА
3-10
ДИДАКТИЧНІ ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2022.3.1
PDF (English)
Н. М. ДУБ’ЮК
11-16
АКМЕСПРЯМОВАНІ СТРАТЕГІЇ ФОРМУВАННЯ ФАХОВОЇ МАЙСТЕРНОСТІ УЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ
https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2022.3.2
PDF
С. С. КОСТЮК, Г. М. ШАЛАЦЬКА
17-22
САМОСТІЙНА РОБОТА З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ НА ПЛАТФОРМІ MOODLE
https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2022.3.3
PDF
Н. Ф. НАЙТ
23-28
БЛОКОВИЙ КОНСТРУКТ МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДО ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАЦІЇ
https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2022.3.4
PDF
С. П. ЯБКОВСЬКА, І. В. МАЗУРОК
29-33
ПОТЕНЦІАЛ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВНИЙ МУЗИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ» У КОНТЕСТІ ФОРМУВАННЯ СПЕЦІАЛІЗОВАНО-ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2022.3.5
PDF

ТЕОРІЯ ОСВІТИ Й НАВЧАННЯ

А. О. БУБІН, Є. А. ДУРМАНЕНКО
34-41
КВАЗІПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ У ФОРМУВАННІ В МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО ПАРТНЕРСТВА
https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2022.3.6
PDF
Н. Г. ДЕНИСЕНКО, Н. В. БОРБИЧ, С. С. МАРЧУК, І. В. ЧЕМЕРИС
42-50
РОЛЬ ВИБІРКОВИХ ОСВІТНІХ КОМПОНЕНТІВ У ФОРМУВАННІ SOFT SKILLS МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2022.3.7
PDF
В. Ю. ДЖИМ
51-58
АНАЛІЗ РОЗРОБЛЕНОЇ МЕТОДИКИ ТРЕНУВАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ З ПАУЕРЛІФТИНГУ УЧНІВ СТАРШОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ
https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2022.3.8
PDF
Т. С. ЗОРОЧКІНА, К. М. ГНЕЗДІЛОВА
59-63
ФОРМУВАННЯ МЕТОДИКО-МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2022.3.9
PDF
Н. М. ТКАЧУК, Ю. М. БАРСЬКИЙ
64-71
ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ, ЕКОНОМІКИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В НУШ
https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2022.3.10
PDF
Переглянути всі випуски